Fredagen den 13 13/4

Efter skolan kom bussen och ingen var på, så ett tag var det bara vi i gymnasiet på den, så vi där bak sjöng lite. efter det gick vi och tränade, och som sagt så var det ju fredagen den 13... och bara till själva gymmet  så var jag redan lite sen, sen gick metron precis innan jag kom så jag fick vänta lite längre, när jag väl var på nästa metro kom jag på att jag hade glömt gymkortet, så jag sprang tillbaka. Sen ringde jag fel person, och sen fungerade inte mitt metrokort och efter tre försök så gick jag till en som jobbade där så det tog också tid... sen var jag framme, och när vi skulle köra ett pass, disco pump, så fanns de ju såklart ingen stång till mig så jag fick gå ut. Men det fick Maja också göra, så vi gick till gymmet och träffade sena Amanda och Julia
Amanda, Jag
Och på kvällen så testade vi något nytt, Gabana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0