GRATTIS NIKLAS <3 10/4

Idag fyller Niklas, min kära bror som just nu lever i Florida, 20 år, grattis till honom och jag hoppas att han har haft en bra födelsedag. Klockan två på natten ska jag ställa mitt alarm för då ska familjen skypa och gratta honom (klockan är då 20.00 hos honom)
Efter skolan åkte jag, Lovisa och Johanna till Polideportivo för att träna, men vi var tvugna att fixa våra kort (eftersom man bara kan använda dem i några månader). Då träffade vi Malin och Joel som också skulle fylla på. Sen träffade vi också Maja och Filippa, så alla vi gick på discopump (ett pass) som varade i 50 minuter, väldigt bra träning faktiskt! Och sen gick vi till gymmet, men jag var inte där länge, för jag var hungrig så jag stck hem. Jag Lovisa och Johanna har bestämt oss för att vi ska börja träna riktigt intensivt och så ofta som möjligt, så vi får se hur det går, men det ska nog gå bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0