Aeróbic 27/2

Matilda, Fredrik
Idag bestämde vi oss för att äta ute. Det var extremt varmt, jag hade svarta, tunna strumpbyxor och shorts med ett tunnt linne och blev nästan för varm för att sitta i solen, och så gick man i princip runt hela dagen, helt ok asså!
Efter skolan åkte jag och Matilda och tränade på Polideportivo. Först cross i ca 10-15 min för att sedan hinna med ett aeróbic-pass som varade i 50 min, men vi var bara med i 30 min. Att vi gick tidigare berodde bland annat på att vi verkligen inte hängde med. Vi sprang runt som yra höns helt seriöst! Och att det var koregrafi gjorde ju inte saken bättre då vi försökte hela tiden med det funkade fanta mig inte, men kul var det, jojo mensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0