Carnaval 17/2

Det var en stor karnival i Madrid och alla satsade stenhårt, alla barnen på skolan var utklädda till allt från Spiderman och Snövit till Musse Pigg och dansade och sjöng. På bussen till skolan såg jag också en indian och astronaut. På kvällen gick en parad utanför mig och då var Zaira med (högst upp till vänster) som är Angelines dotter
En dag när Johan R och Gabriel fikade kom det fram två tjejer och frågade om de ville vara modeller hos Abercrombie & Fitch, så idag gick de på intervjun. De frågar säkert jättemånga så nu e det bara att se hur det går för dem
Ville bara visa vad jag åt till mellis idag, väldigt gott
Sofia, Matilda, Josefin, Fredrik, Towe, Anja (Towes syster), Filippa.
Fredrik, Jag, Filippa
På kvällen gick jag och Filippa barrundor och mötte sen upp några andra som var kvar i Madrid (eftersom det är många som har åkt iväg till olika ställen) och sen gick vi till ett ställe som heter Pacha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0