Två typer av skottdag 29/2

Matilda
Idag är det skottår och jag och Matilda åkte till McDonalds efter skolan och tog en cheeseburgare och en glass till mellis och snackade en hel del. En av många saker jag älskar med att bo här och gå i vår skola, är att man kan bara "ska vi ta en fika?", och så gör man det. Hemma i Sverige så stressas man sönder varje dag av allt plugg och hinner inte njuta av det liv man fått...
En sak som jag fick reda på var att man hade hittat en död man i Borgeby (lite utanför där jag bor i Bjärred) med skottskador. Detta är i princip den enda nyheten jag har fått höra om vad som händer i Bjärred, dock väldigt sorgligt
http://www.sydsvenskan.se/omkretsen/article1611797/Dod-man-hittad-i-Borgeby.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0