Genom eld 5/2

Idag när jag satt och åt lunch med Angelines och hennes dotter Zaira, kollade vi på TV och då visade de lite fotbollsklipp, och då spelades en svensk låt i bakgrunden!!! Det var till och med en låt PÅ svenska. Låten var "Genom eld" med Oskar Linnros. Det var riktigt coolt, speciellt eftersom det inte hade något med sverige att göra! Så då sa jag det till Zaira (Angelines var inte där då)
"Genom eld" passade ganska bra till denna dagen eftersom idag blev det jättevarmt igen. Det var 24 grader som mest (vad jag såg), så då satt jag på mitt rum och öppnade fönstret till max och solade lite. Jag vet inte hur varmt det är i Sverig just nu (säkert -15 grader) men jag kände för att visa lite hur jag har det här i Spanien!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0