El Corte Ingles 31/1

När vi åker hem från skolan kan man åka två olika bussar, L1 och L2. Och varje gång vi åker med L1 så kör vi förbi detta huset. Både tomten och huset är enormt stort, det finns ett antal många bilar och har en ganska stor, väl bevakad grind. Mpnga hus i La Moraleja är liknande, MEN här i detta huset bor ägaren till "El Corte Ingles". Det är en stor kedja, framförallt här i Spanien, som har allt mellan himmel och jord och är väldigt känt och finns överallt. Jag är inte säker, men det kan vara ägaren som är på bilden, men jag är inte säker eftersom jag inte vet hur han ser ut
Lovisa, jag, Johanna, Johan R, Johan C. En dag när alla vi var i Madrid kom det fram en kille och frågade om vi ville bli fotade till ett projekt. Så vi sa okej och blev fotade och fick skriva våra mailadresser i en liten bok. Han var jättetrevlig och vi började snacka lite med honom. Sen när jag kollade min mail idag så jag att han hade skickat alla bilder han tagit, bland annat bilderna på oss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0