Första kvällen i Madrid 13/1

Idag bestämde jag och några andra för oss att se hur utelivet var i Madrid. Först gick vi och åt på en restaurang, sen åkte vissa hem och vissa drog vidare till en vattenpipebar (för det var några som ville det). Efter ett tag gick två till hem, men jag och 5 till gick för att kolla runt i olika barer. Detta var inte riktigt som jag hade föreställt mig, eftersom väldigt många hade vakter som ville se leg, vilket inte alla hade med sig. Men efter nån minut blev vi bjudna till en bar där de inte hade någon vakt, så vi gick in. Killarna köpte öl för 1 euro (ca 10 kr) men som tjej behövde man bara le lite för att få en gratis drink. Jag har tyvärr inga bilder eftersom jag inte visste hur det skulle vara med ficktjuvar och sånt men det hände inget ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0