IKEA 25/1

Idag var vi på IKEA. Det låter kanske inte så konstigt att äta denna maten, men det var underbart (eftersom det knappt finns i Spanien). För 1 euro (ca 10kr) fick man 10 köttbullar med brunsås, lingonsylt och potatismos. På IKEA kände man sig även lite hemma, mycket på grund av att alla möbler har svenska namn, och såklart maten
Cultura Sueca, piscina al aire libre de Bjärred. Absolut den COOLASTE saken jag sett hittills! I restaurangen på IKEA fanns den här bilden, den var synligast av alla och det var en bild på just BJÄRRED!!! Tänk, av hela Sverige väljer man en bild på "Långa bryggan", dvs kallbadhuset i Bjärred, som sätts upp på IKEA i Spanien! Bjärred fick dessutom en hel vägg för sig själv och det står information om bryggan till höger. Allra längst upp till höger springer två barn, varav en jag vet vem det är, han heter Elmer Olsson och är min kompis lillebror. Jag vet inte om de andra kände likadant, men för mig var det såååå coolt, i och med jag bor där och har varit just där ett antal gånger!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Häftigt!

Härlig bild på köttbullarna också.

Du kan verkligen skapa fina bilder av inget speciellt.

Fin förmåga!

Puss, pappa

2012-01-26 @ 18:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0