Bland annat i skolan 17/1

På morgonen satte jag mig framför "brasan" (tror det är en slags gasolbrasa eller liknadne) och åt min fruksot. Detta kommer definitivt bli en vana för mig tror jag, speciellt nu när det är så kallt på morgonarna 
Paula. Steg 5 hade en liten pjäs för oss idag
I skolan. Solen brukar värma på väldigt mycket på dagarna, men på morgonen och kvällarna blir det extremt kallt
Efter skolan drog vissa till Kebabish och åt eftersom många var väldigt hungriga. Detta skulle jag inte gjort! Så klart så fick jag EXTREMT mycket mat bara några få timmar senare, då jag fortfarande var proppmätt (skämdes lite eftersom jag inte åt upp all mat, hon trodde säkert att jag inte gillade den maten)
En annan sak var att bussen inte svängde inom mig, så jag kom ca 30 min sent... men jag ringde och talade om det. Jag väntade på från 08.05 - 08.40 innan bussen kom, i kyla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0