Fotboll 18/6

(Lärare) Carina, Jessica, Kim, Tommy, Dejan, Merete
Jag
Johan R, Gustaf
Julia N, Wille, Sebastian L, Sara, Lovisa, Johan R
Axel, Björn, Alexander, Johan C, Joel
Idag powerwalkade jag och Johanna till skolan och sen i skolan hade vi en fotbollsdag där vi blev uppdelade i lag och spelade matcher mot varandra. I mitt lag var det endast tjejer (Jag, Amanda, Alice, Ida B och Ana), plus att vi inte hade avbytare och att spela i den värmen trots att matcherna bara varade i 10 minuter, så spelade vi jättebra. Vi förlorade mot de som sedan vann efter förlängning och sen staffar. Men jag gillar att vi fem i laget var satsiga, vi hade till och med målat oss i ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0