Sista gången.. 21/6

Alice, Björn, Johanna, Johan C
Hela dagen har vi gått runt och sagt "Nu är det sista gången vi..." om ALLT. Dagen började med att vi kom till skolan där vi sa hejdå och fick en avskedspresent plus var sitt personligt tal av lärarna. Efter det sjöng kören och sen gick alla runt och kramades och grät. När vi kom hem åkte vi till Poli och sola (för en sista gång) och efter det gick jag och Lovisa och skrev ut oss ur kommunen. På kvällen drog jag och Johanna på barrunda och sen mötte vi upp många på Moondance (för sista gången) och jag fick säga hejdå till de jag känner där. Och eftersom hela Madridresan startade på Kapital drog vi naturligtvis dit (för en sista gång). 
 
några Facebook uppdateringar:
 
Jag - sista natten slut nu i Madrid!! Det bästa halvåret jag någonsin haft, utan tvekan. Ångrar inte en sekund!! Madrid kommer alltid finnas i mitt hjärta!
 
Lovisa - Dags att säga hejdå till Madrid för den här gången och några av mitt livs bästa månader ♥
 
Björn - Daxxxxxx att säga hejdå till Madde och de 6 bästa månaderna av mitt liiiv
 
Johan R - Madrid- siempre vas a estar en mi corazón. Voy a echarte de menos ! ♥ con el oso peligroso!
 
Johan C - Hallå ja! efter det bästa halvåret i mitt liv drar jag mig hem mot Sverige om några timmar.... till dyrare öl, sämre klubbar, sämre väder, men till familj vänner och mitt kära fifa. tack alla o tack för allt!
 
Elin B - Hemma från den sista kvällen och det är inte många timmar kvar tills planet lyfter mot Sverige. Har resefeber och lite ångest av att åka ifrån Madrid som varit mitt hem i ett halvår. Och kommer jag få betala för väskan övervikt? Tack, tack alla ni som gjort tiden här bättre än förväntat. Tack Madrid, staden som aldrig sover. Tack colegio escandinavo och tack fina Conchi! Denna tid kommer jag alltid ha med mig i mitt hjärta och jag kommer aldrig glömma hur lycklig jag är just nu. Madrid, te echaré de menos
 
Malin - slut. på det största kapitlet i mitt liv hitintills. det var här jag hittade mig själv och växte som människa. jag fann underbara vänner och klarat av saker jag inte trodde. 
tack alla fina människor som har gjort detta halvåret till det bästa i mitt liv! ♥ 
hejdå madrid!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0