Biljard 20/6

Lukas, Alexander, Josefin A, Gustaf, Gabriel, Lisa, Elin S, Julia N, Claudia A
Gustaf
Elin S, Claudia A, Lisa
Lukas
Gabriel
Lisa
Idag powerwalkade jag och Johanna till skolan igen. Och ännu en gång vaknade jag i panik då jag skulle träffa henne 08.15 och vaknade 08.06... men vi hann ändå. Det enda vi gjorde i skolan var att städa och till lunch fick vi korv, glass, chips, godis och läsk. Bra och nyttig måltid... Efter skolan åkte vi till Poli och sola och badade en stund. På kvällen åkte jag  och några andra till Divvan (Diversia) och åt middag på buffén och sen gick några av oss hem och resten stannade ett tag på sportbaren där det spelades biljard. Därefter stannade jag, Lisa, Elin S och Claudia A kvar och pratade lite allmänt om saker och ting, och att Lisa och Elin åker hem dagen innan oss, dvs imorgon och att det kommer bli tråkigt att inte kunna träffas lika mycket eller ens på samma sätt längre. Detta var förmodligen sista gången jag var på Diversia innan jag åker hem...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0