Utspark 01/6

Alice, Jag
Skolan idag varade i ca 1,5 - 2 timmar. Detta för att vi åkte till kongresshuset, Las Cortes, i Madrid. Där kunde man se skotthålen från statskuppen som Tejero försökte med. Efter kongressen följde jag med Johanna och Fredrik för att handla inför utsparken vi skulle ha på kvällen. Så då ca 9 kom vi hem till Fredrik (där utsparken hölls) och allt började. Vi lekte lekar och senare på kvällen skulle vi gå till Macumba, men det var stängt, så istället tog vi taxin till Kapital. Och nu hade de öppnat taket på översta våningen. Utsparken var verkligen lyckad tyckte jag och jag vill verkligen inte hem, och jag gillar min klass jättemycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0