Dagens i-landsproblem 22/3

Idag var jag hemma men har blivit frisk nu. När jag skulle ta mig ett äpple blev det inte riktigt som jag tänkt mig. Jag orkar inte berätta hela historien, men man kan säga att jag fick lite problem med att både skala och skiva den eftersom jag inte kom på hur man gjorde... jag skrattade för mig själv högt (sorgligt) för att jag inte kunde skala ett vanligt äpple och tänkte sen på hur jag skulle kunna skiva äpplen till mina barn i framtiden...
Men det trevliga idag var att jag skypade med hela min familj, dvs mamma, pappa och Mattias i Bjärred, Niklas i Florida och jag i Madrid. Då pratade vi bland annat lite om förr (internt inom familjen, haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0