Det gjorde min dag! 6/3

Eftersom jag inte hade mina nycklar så tänkte jag i princip hela dagen på hur jag skulle göra för att komma in i lägenheten och i skåpet. Jag hade hittat ett par extranycklar som passade till en av låsen på dörren som jag lånade hemmifrån. Så när jag väl kom hem hade jag en enorm tur, jo det var målare som målade i trappuppgången, så den första dörren var öppen. Jag trodde att det gjorde min dag, eftersom hon brukar inte låsa det andra låset så ofta... men nej inte än, för när jag satte mig på stolen (när jag hade kommit in) och lutade mig mot jackan som hängde där, kände jag något hårt, jo nycklarna. De hade fastnat i den uppvikta delen vid handleden på jackan. DET gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0