Joggingrunda 10/3

Tro det eller ej, men jag har varit ute och joggat, vilket jag aldrig någonsin har fått för mig att göra förut... Jag var ute i 45 min och rundan är ca 3,6 km lång. Dvs, jag joggade i ca 5 min totalt och gick resten hehehe...
Man märker hur mycket mer sociala spanjorer är än svenskar. Jag var i en liten park som har många lekplatser och det var jättemånga barn som lekte, cyklade, åkte inlines, matade ankor m.m. och ungdomar som myste på gräset eller spelade volleyboll, någon som tränade eller bara umgicks och äldre som satt på bänkar eller liknande. Det skulle man aldrig se i Sverige för att alla är så tråkiga och sitter i sina hus och vill inte gå utanför dörren och träffa folk. Ungefär så ser jag Sverige nu när jag har sett hur människorna är här i Spanien...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0