Retiro 31/3

Idag åkte först jag, Lovisa och Johanna in till Madrid och shoppade. Sen träffade vi Johan R och gick till Retiroparken där vi sen träffade Gabriel. Vi fikade på ett café där jag aldrig någonsin kommer att fika på igen. För att man var tvungen att köpa något för att få sitta där, och då tankte jag att jag skulle ha något litet, så jag tog en fanta. Då var det ju så att en flaska, inte mer än 33 cl kostade 3 euro, sjukt!! Men aja, sen åkte vi tillbaka till Madrid och sen hem
Lovisa
På kvällen tänkte jag åka in till Madrid igen, men sen orkade jag inte så jag och Lovisa gick runt här i Alcobendas och snackade, handlade pipas och vatten (för endast 1,5 euro), cheesburgare och satte oss på olika lekplatser

Kommentarer
Postat av: Vicki

Sluta klaga på priserna fanny, 3 euro är inget ju!

2012-04-01 @ 11:59:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0