Utelåst 1/3

Julia
Jag, Julia och Maja bestämde oss för att gå från skolan till metron vi La Moraleja efter skolan eftersom vi ändå skulle fått vänta på bussen i en halvtimme. Det tog ungefär 30-40 minuter att gå och ändå kom vi fram snabbare än bussen. Men det var trevligt och det var VÄLDIGT varmt att gå!
Jag
När jag kom hem fick jag inte upp dörren och var därmed utelåst. Jag satt och väntade i två timmar då jag bland annat såg en fladdermus flyga runt mitt på ljusa dagen, och ja, jag är 100% på att det var en fladdermus och inte en fågel. Jag var jättehungrig så jag ringde Matilda och vi gick till McDonalds. När jag väl kom in skulle jag äta snabbt och sen iväg för att simma på Polideportivo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0