Vicki, Vicki och Lotta på besök 5/3

Jag sov sista natten på hotellet med Vicki, Vicki och Lotta och sen åkte jag direkt till Museo Reina Sofia där vi skulle träffas med skolan (eftersom vi ändå skulle på utflykt kunde jag stanna en natt till i Madrid). Så först gick vi en rundvandring på Museo Reina Sofia där det fanns känd tavlor av bland annat Pablo Picasso och Salvador Dali
Daniel, Andreas, Maja
Därefter gick vi och åt innan vi skulle till Retiroparken, så medan i princip alla åt på McDonalds åt jag, Maja, Daniel och Andreas på ett ställe som heter Pinocchio som ligger precis vid museet
Sen gick vi till Retiroparken och lekte lekar och hade trevligt. När skolan slutade träffade jag Vicki, Vicki ovh Lotta igen och packade mina saker och sa hejdå och åkte. När jag väl kom hem upptäkte jag att jag hade tappart bort mina nycklar, och när jag sa det till Angelines så sa hon "no pasa nada" (det gör inget), ryckte på axlarna och gick och åt chips, hon är rätt så chill om man kan säga så!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0