Vilse 27/3

Efter skolan skulle jag iväg och träna (efter att ha kollat några avsnitt på Hem till Midgård). Väl framme upptäckte jag att jag hade glömt mitt kort för att komma in... Och jag orkade inte hem och hämta det och sen åka iväg igen, så jag bestämde mig för att promenera istället. Först rundade jag hela anläggningen och sedan in mot "staden" (trodde jag), och efter ett långt tag såg jag en metroskylt och då tänkte jag att jag hade gått runt hela eftersom det kändes som det. Men det var inte rätt metrostation, utan jag hade gått för långt, till Baunatal. Jag tog metron för om jag hade fortsatt hade jag bara kommit ännumer fel. Men jag ville gå från Polideportivo till lägenheten för det hade jag gjort innan, men det var med Lovisa och det var också en annan väg än vad jag tog idag. Jag kännde mig jättevilsen, vilket jag var en lång stund. Och jag ville ju inte fråga om vägen, speciellt inte eftersom jag var klädd i träningskläder, det hade bara varit pinsamt... Men jag hittade hem efter ca 45 minuter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0