7 minuter! 28/5

Idag var den värsta morgonen jag någonsin varit med om (i alla fall som jag kan komma på). Jag hade ställt klockan på 07.30 så att jag kunde snooza till 07.45 som jag alltid gör. Jag stängde av snoozen och skulle bara ligga kvar lite till, men då somnade jag. Jag vaknade sedan av mig själv och kollade på klockan, hon var 08.26! I vanliga fall gå jag upp 07.45, går hemmifrån 08.10 och bussen jag tar kommer ca 08.20. Men i morse vaknade jag 08.26! Och eftersom att jag hatar att komma sent och missa skolan fick jag panik och slängde på mig kläderna, sprang ner för byggnaden (högst upp, 56 trappsteg, utan hiss), sen sprang jag hela vägen till busshållplatsen som tar 10 minuter att gå i ganska snabbt tempo. Jag såg att den andra bussen kom och jag hann precis på den. Dvs, från att jag vaknade till att jag kom på bussen tog mig 7 minuter, ganska imponerande må jag säga! Efter skolan gick jag, Johanna och Maja och tränade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0