Choklad i sängen 13/5

Idag vaknade jag mitt i natten av hosta, så jag satte mig upp och började äta müsli med choklad, i sängen då, för att det kändes som att det hjälpte. På morgonen efter ett bra tag såg jag att jag hade choklad på armen och på armbågen men brydde mig inte så mycker mer om det. Sen såg jag att jag hade fullt med fläckar på täcket (eftersom att det är så varmt sov jag på täcket) av choklad som jag tydligen hade spillt... inte så kul nä... Och idag har jag läst till ett prov som vi har till imorgon, så jag satt med benen utanför på balkongen (det var för varmt med hela kroppen) och nu har jag fått en ful bränna eftersom mina shorts låg fel... Kul dag, jajamensan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0