Klassträff i parken 10/5

Filippa, Matilda, Lisa, Tova, Elin S, Amanda, Alice, Julia
På morgonen missade jag bussen som stannade på hållplatsen, men jag var för upptagen att trassla upp mina hörlurar, så jag såg den inte och märkte det när den åkte... Men istället så gick jag till La Moraleja som bara tar ca 10 att gå (vilket jag egentligen tjänar på). Och jag tänker göra det nu eftersom det börjar bli varmt. På tal om varmt, så svettades jag otroligt mycket (och jag är inte sån som svettas så mycket) för att det var så varmt. Och jag brände även min rumpa när jag satte mig på balkongens golv, med vikta mjukisbyxor som jag satt på! Vi skulle ha en liten klassträff i en park och samlades först vid ett köpcentrum i Alcobendas så att alla skulle hitta dit. Men först gick jag till Lovisa där vi träffade Maja och Johanna för att sen gå och äta middag på McDonalds. När alla samlats gick vi till parken och lekte lekar och snackade mycket

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0