Niklas på besök 15/5

Niklas
Niklas
Johan R, Niklas
Idag gick jag upp vid halv 7 bara för att hämta min kära bror på flygplatsen. Vi har varit lediga från skolan pga att de firar ett helgon, San Isidro. På kvällen innan somnade jag vid halv 3, dvs, jag har bara sovit i 4 timmar. Men, när vi kom fram till Sol började vi leta efter hostlet där han och Johannes skulle bo. På hemsidans karta stod det att det låg precis vid Sol, men när vi kollade på en turistinformation, fick vi reda på att det inte låg där... Men det var inte så farligt långt bort, ganska nära Gran Vía. På hostelet delar de rum med 4 andra, och när vi kom dit var det bara vi där, men vi såg en väska och kollade vad det stod på den. Det stod Glenn Bergendahl och vi var nästan helt säkra på att han kom från Göteborg, men han var ifrån Norge. En gammal och en extremt pratglad man som han prata mycket om hans liv under de 15 minutrarna vi träffades. På hela dagen har vi hunnit leta upp hostlet, äta på llaollao, gått in i den svenska godisaffären (som nu även har mjukglass!), shoppat, träffat Johan R och Amanda åt då på 100 Montaditos och gick till Retiroparken en stund tillsammans med dem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0