Spa 31/5

Idag efter skolan åkte jag och några andra och sola och badade. Jag, Maja, Filippa och Elin B testade även spat som finns där. Egentligen måste man vara 18 år så jag och Filippa som inte är det, fick låna några andras kort för att komma in. Där inne fanns det bland annat två ångbastun och en av dem med mintlukt, någon "gång" med först iskallt vatten med små stenar i, sen en liten trappa och sen ner i varmt vatten med större stenar i. Sen tre olika små pooler, en iskall, en lagom och en jättevarm. Det fanns såklart vanliga bastun också i olkia grader, både inne och ute. Ute fanns också en liten och iskall pool där man kallbadade. Det fanns också en isfontän (som det stod att det var, fast isen rann nerför ett rör istället). Duscharna där inne var faktiskt väldigt coola och unika. Till exempel en dusch hade en bred strålning, en annan gick man in i typ en kapsel (utan dörr dock), men den jag gillade mest var en hink som fylldes och sen drog man i en kedja som gjorde att hinken tippade, och sen fylldes den ständigt på igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0