Euphoria 26/5

Idag har vi spenderat i princip hela dagen i Andalucíaparken. Efter att vi hade ätit lunch gick vi dit till att vi skulle äta middag. Och även på kvällen till klockan 2, då vi egentligen skulle kolla på melodifestivalen på Diversia, så först gick vi dit men sen ville vi hellre vara i parken. När jag skulle hem till middagen så gick jag igenom en annan liten park vid metron, där jag satt och kollade på bilder vid en fontän. Då kom det plötsligt fram två små pojkar som ville att jag skulle fota dem, så då gjorde jag det. Efteråt frågade de mig om jag jobbade för tidningen, men det sa jag att jag inte gjorde utan att jag var turist/studerande, men de blev glada ändå. När jag kom hem från parken efter dena andra gången var jag tvunden att kolla hur det gick för Sverige på melodifestivalen och då såg jag att hon vann!! Nu kommer man nog höra den låten ganska mycket har jag en känsla av

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0