Will Smith 24/5

Johan R, Johanna, Tova, Amanda
Will Smith (Men in Black 3)
Axel, Joahn R, Lovisa
Axel, Johan R, Lovisa, Björn, Johanna
Idag hade vi vårt sista nationella på året - skönt! Och innan detta snackade jag och Amanda lite och då sa hon något väldigt interessant tyckte jag, jo WILL SMITH var igår (vet inte om han fortfarande är) här i San Sebastian de los Reyes vilket hänger ihop med Alcobendas, dvs att jag har varit bara några kilometer ifrån honom!! (Amanda fick reda på det av sin värdpappa som kollat det någonstans, tror det var nyheterna eller liknande). Jag tror att det var antingen för hans premiär för Men in Black 3, eller om han skulle spela in en ny film. Det är FRUKTANSVÄRT coolt tycker jag!! Aja, men efter skolan åkte jag, Johanna, Lovisa, Björn, Johan R och Axel in till Madrid för att kolla bio (på engelska) och då såg vi American Pie Reunion och den var också fruktansvärt bra. Och eftersom vi hade tid innan det gick vi först och köpte biljetterna och sen till Montaditos och satt och snacka bland annat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0